loading...
دنیای.عکس .فیلم .جک و.........
عکس طنز بازدید : 612 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻻﻳﻰ ﻛﺸﻰ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡﻳﻬﻮ ﺍﺯ ﭘﺸﺘﻢ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﭘﮋﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺎﻳﺴﺖﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﮋﻭﺑﺰﻥ ﻛﻨﺎﺭﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺗﺮﺱ ﻭ ﻟﺮﺯ ﺯﺩﻡ ﺑﻐﻞ
ﺩﻳﺪﻡ ﻭﺍﻧﺘﻴﻪ ﺍﺯ ﻛﻨﺎﺭﻡ ﺭﺩ ﺷﺪﻩﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﻣﻴﮕﻪ
ﺍﻟﻜﻰﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﭘﻠﻴﺲ ﻧﺎﻣﺤﺴﻮﺳﻢ

 

ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻭ ﮐﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻓﺖ
ﺑﺎﺯﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺳﺮﺯﺑﻮﻧﺘﻮﻥ ﻭﻝ ﮐﻦ ﻧﯿﺴﺘﯿﻦ دیگه  
.
.
.
.
ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﻢ :|


نمی بخشمت نامرد آشغال....!!!!!
فقط آرزو کن دستم بهت نرسه....هم تو رو می کشم هم اونو
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من شکست عشقی خوردم

 

امروز تو دانشگاه دختره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم..

.

.

بازش کردم نوشته بود الکی مثلا بهت شماره دادم😕
دختره ى دیوونه

 

زنم زنگ زده دادو فریااااااااد میگه خاااک تو سرت آشغاال من مگه واست کم گذشتم؟دلت به حآله اون طفل معصوممون نسوخت؟چرا این کارو کردی...؟ منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم،بعدش خندیدو گفت: 
.

.

.

.

الکی مثلا بهم خیانت کردی !!به خدا یه لحظه فک کردم همه چیو فهمیده

 

ﺩﺭﺩﺩﻝ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﻣﺘﺎﻫﻞ ...
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﻛﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﮔﻮﺷﻴﻤﻮ ﭼﻚ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺍﺳﺎﻣﻲ دخترونه رو
ﺍﻳﻦ ﺟﻮﺭﻱ ﺩﺭ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﮔﻮﺷﻲ ﺛﺒﺖ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻡ
- ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺍﻟﺘﺤﺮﻳﺮ ﻓﺮﻭﺷﻲ ﻧﺪﺍ
- ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎﺭﻛﺖ ﺭﻭﻳﺎ
- ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﺩﺭﻳﺎﻱ ﻧﻮﺭ
- ﻃﻼ ﻭﺟﻮﺍﻫﺮ ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ
- ﺧﺸﻜﺸﻮﻳﻲ ﻧﻴﻠﻮﻓﺮ
- ﮔﻞ ﻓﺮﻭﺷﻲ ﻣﺮﺟﺎﻥ
- ﺗﻌﻤﻴﺮﮔﺎﻩ ﻧﺴﺘﺮﻥ
- ﺗﻌﻤﻴﺮﺍﺕ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻓﺮﺷﺘﻪ
- ﺍﮊﺍﻧﺲ ﻛﺮﺍﻳﻪ ﺍﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﺍﺯﺍﺩه
چیکار کنم خوب...مجبورم...میفهمی..... مجبور

 

 

 

دختره داشته نماز میخونده خواهر کوچولوش بش میگه 
بسه دیگه خدارو خسته کردی
.
.
.
.
مگه فقط تویی که شوهر میخوای :))

 

وقتی یکی بهتون میگه یه تار موتو به دنیا نمیدم ،
برا امتحان کردنش ،
یه تار موتونو بندازین تو غذاش !!!
اگه دنیا رو رو سرتون خراب نکرد هرچی میخوای به من بگو

 

 

یارو تو مراسم ختم میره به صاحب عزا کمک کنه مرده رو بشورن.
صاحب عزامیگه شمامیترسین زحمت نکش
یارو میگه نه بابا این چه سگیه که من ازش بترسم

 

 

دختر حیف نون در حال امتحان رانندگى .....
افسر : خانم کمربند بستید ؟؟؟؟؟
دختر حیف نون : ساپورت پامه 
میگن افسره رفته تو کما ، هر چند ساعت یکبار به هوش میاد ، 
جیغ میکشه و دوباره از حال میره !!!!!
دختر حیف نون هم همینطور منتظره ببینه قبول شده یا نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟

 

 

حیف نون در بستر مرگ به زنش گفت : 

باید یک رازى رو بهت بگم .... من یه زن دیگه هم داشتم ! 

زنش گفت : میدونم ، حالا آروم بخواب ، بذار مرگ موش کارشو بکنه !!!!

 

 

داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم
یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی 24رنگ قاب فلزی رو از تویه کارتون درآورد
نگاش کرد‌
گفت: میدونی این چیه؟
اینو خریده بودم هروقت معدلت 20شد بدم بهت
حیف واقعا!!!
خاک تو سرت !!

 

برادر زاده چهار ساله م زنگ زده به مامانم میگه بیا خونه ما ، مامانم هم گفت: نه تو بیا خونه ما !!
اونوخت این عنتر برگشته میگه : نه من فعلن یه سری کار دارم سرم شلوغه تو بیکاری پاشو بیا !!!
میگن من تو چهار سالگی فقط بلد بودم بگم : بلیم دَدَ !! :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ سعی در جمع آوری بهترین مطالب طنز به زبان فارسی روی نت را دارد. لینک هر مطلب طنزی که به نظرتان جالب است را در قسمت نظرات بگذارید تا با ذکر منبع در وبلاگ منتشر شود. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بزرگترین سایت دستکاری بازی GTA 5
  • social book
  • نیتروژن موزیک
  • نیتروژن موزیک
  • دانلود انمیشن
  • فرهیخته بهبهان
  • ♥▐▐♥بزرگترین سایت عکسهای داغ و جنجالی♥▐▐♥
  • PDNBOYS
  • babofm
  • دانلود فیلم
  • تهران موزیک
  • پاتوق دانلود
  • فروشگاه نیلو
  • $$$عاشق دلباخته
  • درج آگهی رایگان
  • افزایش امار بازدید
  • عکس شبنم قلی خانی
  • دانلود بازی و فیلم برو حال شو ببر
  • ترافیک ساز - سیستم افزایش بازدید رایگان
  • دنیای کره ای ها
  • سایت خودم
  • گروه تازه تاسیس 537باند
  • *** فقط عکس عکس عکس ***
  • خرید پستی
  • بصیرت آخرالزمانی
  • ♥بچــه های آسمـــــان♥
  • ۩۞۩بزرگترین سایت معرفی جنگ افزار۩۞۩
  • دنیای عکس
  • من و عشق
  • مهدعلم
  • بروزترین مرجع تفریحی
  • فیسبوک ایرانیان
  • آدرس جدید سایت 98 آوا
  • آدرس جدید سایت 98 آوا
  • بازی
  • طنزو جک.دانلود فیلم.اهنگ .بازی و....
  • پروژه و مقاله
  • انجمن خودمونی بارساییها
  • عادله
  • (¯`°•. ღღ♥ღ ღ my love ღ ღ♥ღღ.•°´¯)
  • دوستانه
  • ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥
  • ورود برای عموم مردم ممنوع
  • بچه های معماری شهاب دانش
  • وبلاگ تفريحي سرگرمي
  • دانش اموز برتر
  • شعر نو....$$$$$$
  • دانلود جدیدترین آهنگها
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند
  • کابینت
  • تبادل لینک
  • بیا تو حالشو ببر
  • دنیای اسمس
  • اموزش عاشق شدن
  • علوم تربیتی
  • به دنیای قر و قاطی ها خوش امدید
  • فروشگاه جوان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    چه مطلبی بیشتر براتون بزنم
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 295
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,387
  • بازدید ماه : 3,836
  • بازدید سال : 24,357
  • بازدید کلی : 468,546
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    فال انبیا

    كد موس

    

    فال حافظ

    پخش زنده حرم انقلاب اسلامی